Cilvēku iespaido viss, ko viņš uztver ar savām maņām. Tomēr redzi varētu nosaukt par būtiskāko informācijas uzņemšanas kanālu, kas cilvēka atmiņā veido nospiedumus, veido zemapziņu, kas var darboties un iespaidot mūs pat tad, kad paši to nemaz neapzināmies.

Katru dienu varam redzēt, kā to savā labā izmanto reklāmas industrija, jo mūsu acīm tiek nodots tik daudz vizuālu iespaidu, ka īsti nespējam nemaz visu apstrādāt. Tā vismaz paši domājam. Īstenībā informācija nonāk mūsos pat tad, ja to neapzināmies.

Atmiņa un arī zemapziņa ir ļoti spēcīga, informācija, kas ir šajās sfērās, ietekmē mūsu ikdienas izvēles un lēmumus ik brīdi. To jāņem vērā tad, ka izvēlas, kādiem reklāmas veidiem un metodēm novirzīt mārketinga budžetu.

Reklāmu dizains, krāsas un citi vizuālo risinājumu aspekti ir ļoti būtiski, lai panāktu, ka cilvēki reklāmas pamana un arī labāk atceras. Reklāmas nozares pārstāvji šajā ziņā veic dažādus pētījumus, lai zinātu, kādi vizuālie risinājumi vislabāk iespaido cilvēkus, kādu dizainu pamana un atceras. Tiek pētītas krāsas, teksta blīvums un attēli. Svarīgs ir katrs sīkums.

Viens no labiem veidiem, kā reklāmu un vizuālos atgādinājumus par uzņēmumu un tā zīmolu izvietot pēc iespējas plaši, ir apdruka. Ar tās palīdzību vēlamo tekstu un attēlus var uzlikt gandrīz uz jebkuras virsmas. Tas var būt apģērbs, audums, koks, stikls, plastmasa. Tie ir materiāli, no kuriem izgatavo visdažādākos priekšmetus. Tāpēc reklāma kļūst universāla un nogādājama gandrīz jebkur.

Var izgatavot arī apdrukātas līmentes, ko izmantot visdažādākajos veidos. Visbiežāk līmlentes apdrukā ar uzņēmuma logo, ar kādiem reklāmas saukļiem un mājaslapas adresi. Košas un apdrukātas līmlentes labi noder gan preču izvietošanā, gan arī iesaiņošanā.

Ar apdruku veidoti reklāmas materiāli ļoti labi kalpo reprezentācijai. Tos gan izdala klientiem kā suvenīrus, gan iekļauj kādos balvu komplektos, tie tiek izmantot birojā un veikalos. Jo vairāk ir redzams uzņēmuma nosaukums un logo, jo labāk tas paliek atmiņā, palielinās tā atpazīstamība. Atceros, ka man pirms vairākiem gadiem ļoti patika vākt pildspalvas ar dažādu apdruku. Pārsvarā tie bija uzņēmumi un organizācijas. Man laikam bija kādas divdesmit. Tas it kā ir sīkums, bet tomēr man liek atcerēties kādus konkrētus uzņēmumus un nosaukumus. Reklāmas jomai cilvēka spēja daudz atcerēties un uzņemt informāciju nāk tikai par labu.