No apmeklētāju plūsmas mājaslapā ir atkarīgi e-komercijas panākumi, tāpēc ir jāpieliek visas pūles, lai nodrošinātu stabilu un pieaugošu apmeklētāju skaitu savai mājaslapai.

Tāpēc tiek izmantoti mārketinga aģentūru pakalpojumi, jo profesionāļi zina labākos veidus, kā interneta vidē piesaistīt vēlamos apmeklētājus mājaslapai. Viens no šobrīd vadošajiem klientu piesaistes rīkiem internetā ir Google reklāma, kas spēj atrast vērtīgus klientus un nogādāt tos mājaslapā.

Kas ir vērtīgs klients?

Par vērtīgu mājaslapas apmeklētāju var uzskatīt tādu, kurš atbilst mērķauditorijas profilam, kas ir ieinteresēts konkrētajā pakalpojumā vai produktā. Vērtīgs mājaslapas apmeklētājs ir tāds, kurš jau atrodas kādā no pirkuma izdarīšanas fāzēm, labāk pēc iespējas tuvāk pirkuma veikšanai.

Tie ir interneta lietotāji, kuri jau paši meklē līdzīga satura informāciju, interesējas par produktiem un pārdevējiem, izdevīgiem piedāvājumiem. Par vērtīgu klientu arī uzskatāms tāds, kurš pierakstās jaunumu saņemšanai, izmanto vēlmju grozu, veic reģistrāciju, lasa blogu, ja mājaslapā tāds ir.

Šos interneta lietotājus tad arī ir vēlams piesaistīt savai mājaslapai. Un profesionāli sagatavota Google reklāma tiek galā ar šādu uzdevumu, piesaistot vērtīgu klientu plūsmu uz reklāmai piesaistīto mājaslapu vai interneta veikalu.

Kā darbojas Google reklāma?

Google reklāma darbojas Google meklētājā un daudzās Google sadarbības vietnēs. Katru reizi, kad ir vajadzība izvietot reklāmu, notiek konkurss, lai izvērtētu, kurām reklāmām piešķirs labākās ekspozīcijas vietas. Tāpat arī katru reizi tiek no jauna noteikta maksa par klikšķi.

Primārā reklāmu atlase notiek pēc reklāmai piesaistītajiem atslēgvārdiem. Tāpēc, jo labāk sagatavota un pielāgotāka ir reklāma, jo labākas pozīcijas un zemāku maksu par klikšķi tā iegūs. Tāpat svarīga ir atbilstoša reklāmas segmentācja, jo tā ļauj reklāmai nokļūt pēc iespējas tuvāk vērtīgajam klientam.

Google reklāmai ir noteikta maksa nevis par ekspozīciju, bet par klikšķi. Tādā veidā daudz lietderīgāk tiek izmantots reklāmai atvēlētais budžets, jo samazinās neefektīvās reklāmas īpatsvars. Ja spējat ar reklāmas kvalitāti piesaistīt vērtīgus apmeklētājus, tad katrs klikšķis būs vērtīgs un ar uzviju atpelnīs savas izmaksas.

Kas izveidos profesionālu Google reklāmu?

Profesionālas Google reklāmas sagatavošanai jāizvēlas uzticama un pieredzējusi aģentūra, kas spēs sasniegt izvirzītos mērķus. Kvalitatīvus pakalpojumus par konkurētspējīgām cenām piedāvā aģentūra Low Cost Ads, kas tieši ar Google reklāmu nodarbojas jau vairāk nekā četrus gadus.

Pirms tam varākus gadus aģentūra nodarbojās ar plašāka profila digitālo mārketingu, bet tagad visus spēkus velta tikai Google reklāmai, jo tā ir pieprasīta no klientu puses.

Un, lai spētu klientiem piedāvāt pašu labāko pakalpojuma kvalitāti un piesaistītu klientus visefektīvāk, aģentūra nolēma savu darbību specializēt tieši Google reklāmās jomā.

Low Cost Ads sadarbojas ar dažādiem klientiem neatkarīgi no tā, cik liels ir viņu reklāmas budžets, jo pakalpojums pielāgots dažāda apjoma reklāmas kampaņām. Sadarbību var uzsākt arī ar minimāliem ikmēneša izdevumiem par kvalitatīvu un profesionālu Google reklāmu.

Pieejams trīs līmeņu pakalpojums. Kvalitāte un precizītāte katrā gadījumā ir vienāda, atšķiras tikai tas, cik bieži konkrētā reklāma tiks parādīta interneta vidē.

Vispopulārākais šobrīd ir MIDI pakalpojums, kas nodrošina reklāmas kampaņu ar 25 atslēgvārdiem, profesionāliem reklāmas ziņojumiem latviešu un krievu valodā. Reklāma tiek regulāri uzraudzīta un optimizēta, tiek izvietoti jauni reklāmas ziņojumi un vajadzības gadījumā nomainīti atslēgvārdi, ja tie nav efektīvi un neļauj sasniegt mērķi.

Šis pakalpojums klientam mēnesī izmaksā 45 eiro. Un sadarbības līgums jānoslēdz vismaz uz sešiem mēnešiem. Jo tas ir optimālais laiks, lai sagaidītu vislabākos reklāmas darbības rezultātus.

Tāpat Low Cost Ads klienti regulāri saņem detalizētas atskaites par paveikto un budžeta izlietojumu. Low Cost Ads nodrošina saviem klientiem vēl vairāk vērtīgu mājaslapas apmeklētāju par zemāku maksu par klikšķi.